H ζωή μας είναι έργο θεατρικό... Ανεβαίνει για μία και μοναδική παράσταση κι αυτή είναι χωρίς πρόβες...
Κι εσύ είσαι ο μοναδικός πρωταγωνιστής!!!

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ας μα8ουμε να εκτιμαμε επιτελους!

Παραμονη πρωτοχρονιας σημερα...Κοσμος ε3ω, μαγαζια , δωρα ,παιχνιδια, Αι-Βασιληδες, χαμογελα δακρυα, αισιοδο3ια, απαισιοδο3ια, ευχες, φιλια, καρτες μουσικες....Υπαρχουν χιλιαδες λε3εις που 8α μπορουσαμε να περιγρα4ουμε μια μερα σαν κ αυτη...
Αλλα εμεις...μονο εμεις που νιω8ουμε οτι αυτες οι μερες ειναι γιορτη...Υπαρχουν αν8ρωποι γυρω μας π τετοιες μερες οχι μονο δν εχουν τν οικονομικη δυνατοτητα να αγορασουν δωρα αλλα ουτε  τ αναγκαια...
Συναν8ρωποι μας περνανε αυτες τς μερες μονοι τους...Για αυτους δν ειναι παρα μονο μια μερα σαν τς αλλες...
Υποσιτισμος...Η παιδικη 8νησιμοτητα ολο κ αυ3ανεται...επιδημιες AIDS...
Ανιατες α8ενειες...Πολεμοι...Σφαγες...Διωγμοι
Κακοποιησεις ανηλικων κ γυναικων...Σε3ουαλικη εκμεταλλευση παιδιων...
Ανεργια...φτωχεια..αναλφαβητισμος...κα8ε ειδους ατυχηματα...
8α μπορουσα να αρι8μησω δεκαδες προβληματα ακομα...
Κ ολοι αυτοι οι αν8ρωποι ειναι συναν8ρωποι μας κ περνανε αυτη τν τοσο 3εχωριστη μερα μν εχωντας ουτε τ αναγκαια αλλα κ ουτε μια αγκαλια συμπαραστασης διπλα τους...εναν ωμο να ακουμπησουν!
Για αυτο σημερα τ πρωι 3υπνησα νιω8ωντας τυχερη που μπορω να εχω ενα ζεστο κρεβατι τν οικογενεια μου κ ατομα π ενδιαφερονται γ μενα...Αρχιζω να εκτιμω αυτα που μ δινεται η ευκαιρια ν εχω χωρις ν γκρινιαζω γ κατι παραπανω η να σκεφτομαι αν8ρωπους οι οποιοι μεχρι τωρα ενω υποστηριζουν οτι μ αγαπανε δν 3ερουν να ανταποδιδουν τν αγαπη με πρα3εις...
Νιω8ω τυχερη που εχω τν παιδεια να γραφω τς σκε4εις μου σε ενα χαρτι...που 3ερω οτι 8α με περιμενει ενα πιατο φαγητο τ μεσημερι στο σπιτι..που εχω αν8ρωπους να μιλησω αν κατι μ συμβει...
που εχω τν υγεια μ κ μπορω να βλεπω ν ακουω να χαμογελαω σε κα8ε σχεδον δυσκολια!!
Υπαρχουν αν8ρωποι που ενω τ εχουν ολα ζητανε κ αλλα κ αλλα κ αλλα...!!Κ δν μιλω μονο γ υλικα αγα8α αλλα κ γ συναισ8ηματα...Εχουν αν8ρωπους που τσ αγαπανε κ 8ελουν κ αλλη επιβεβαιωση κ περισσοτερη προσοχη..8ελουν να ειναι τ κεντρο τ αλλου προσωπου!Με λιγα λογια αχαριστοι αν8ρωποι που λογω τς ματαιοδο3ιας τους ή τς ανασφαλειας τς επιζητουν να εχουν τ παντα....
Οσο η ωρα περναει κ ο καινουριος χρονος κοντοζυγωνει νιω8ω ακομα πιο τυχερη που 8α ειμαι μαρτυρας αυτου τ γεγονοτος εχωντας τν υγεια μου κ κα8ε αλλη πολυτελεια!
Πρεπει λοιπον να μα8ουμε να εκτιμανε οτι μας δινεται απλοχερα κ να μην 8εωρουμε τιποτα δεδομενο...Να χαιρομαστε που 3υπναμε τ πρωι κ εχει βγει ο ηλιος..που 8α 3εκινησουμε παλι μια νεα ημερα που μας δω8ηκε η ευκαιρια να ζησουμε..Γιατι η κα8ε νεα μερα δν ειναι δικαιωμα αλλα  ενα δωρο απο τν Θεο!
Καλη χρονια λοιπον σε ολους κ μην 3εχνατε να αγαπατε τν ζωη κ να αρπαζετε κα8ε ευκαιρια π σας ζηνεται...
Ευτιχισμενο τ 2011 με υγεια..εμπρακτη αγαπη κ πολλα πολλα χαμογελα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου