H ζωή μας είναι έργο θεατρικό... Ανεβαίνει για μία και μοναδική παράσταση κι αυτή είναι χωρίς πρόβες...
Κι εσύ είσαι ο μοναδικός πρωταγωνιστής!!!

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Η ζωη ειναι απλα μια ροδα..

Ισως ειναι μια πολυ συνη8ισμενη εκφραση αυτη..π εχει ακουστει απο πολλους, ομως οντως ισχυει κ δν προκειται κανεις να καταλαβει τ πραγματικο νοημα της παρα μονο οταν το συνειδητοποιησει ο ιδιος..
Περισυ τετοια εποχη ηταν απο τις πιο 8λιβερες περιδουσ τς ζωης μου εως τωρα...Ειχα κλειστει στον εαυτο μου..τα κεφια μ ηταν σε επιπεδο -2...τσακονωμουν με φιλουσ οικογενεια τν αδερφη μ...Ειχα καταδικασει τν εαυτο σε ενα μαρτυριο...Οχι επειδη τ η8ελα ή το αναζητουσα αλλα επειδη οι καταστασεις τ φεραν ετσι π η ζωη μ αλλαζε οριστικα..δν 8α μοιαζε πια με την κα8ημερινοτητα π γνωριζα μια ολοκληρη χρονια...Ισως δν φανταζει τοσο 8λιβερο ομως εμενα δν μ εν8ουσιαζουν οι αλλαγες..Παρ' ολο π πια εχω μαθει ν προσαρμοζομαι ευκολα..ερχομαι σε δυσκολη 8εση οταν κατι δεδομενο στη ζωη μ παυει πια να υφισταται...Το περσινο καλοκαιρι επισης π ακολου8ησε ηταν απο τ πιο απογοητευτικο...Δν εχω σημαντικες αναμνησεις...μονο ψυχολογικη καταπιεση κ δακρυα...
Ενα χρονο μετα λοιπον ολοι γυρω μ εχουν παρατηρησει σημαντικες αλλαγες στην συμπεριφορα μ..Εχω σταθεροποιησει τους στοχους μ πια..Ξερω ποια ειμαι τι 8ελω κ δν ε3αρτομαι απο την δια8εση κ την ορε3η  αλλων..Μπορω μονη μ ν σχεδιαζω τν μερα με ατομα π με εκτιμουν κ μ αγαπουν αλη8ινα..Βρισκω χρονο για αυτα π 8ελω ν κανω διχως πιεσεις (παρα τ υπερφοτωμενο προγραμμα)..Επιτελουσ εμα8α ν 3εχωριζω τσ αν8ρωπους π μ αγαπανε γ αυτο π ειμαι απο κεινους π απλα εκμεταλλευονται διχως ορια...Χαμογελαω 3ανα..χαμογελαω ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ..Πια δν φοβαμαι να σ αρνη8ω!!Δν τ εκανα ποτε αλλα τ κανω διχως δευτερη σκε4η  γτ δν σε εχω αναγκη..ουτε στο ελαχιστο...Εφυγα στα ΑΛΗΘΕΙΑ !

Κ επειδη μετα τν μπορα βγαινει τ ουρανιο τοξο πιστευω βα8υα μεσα μ πως αυτο τ καλοκαιρι π μας περιμενει ολουσ θα ειναι απιθανο σ ολους τους τομεις..παρα τν εντατικη προετοιμασια γ τς Πανελληνιες...
Την μια βρισκεσαι στον πατο αλλα τν αλλη στην κορυφη...Αυτο ειναι τ παιχνιδι τσ ζωης κ να που σιγα σιγα μα8αινω κ εγω τους κανονες...:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου